Telecommunicatie voor uw bedrijf of organisatie

Zakelijk bellen

Hoe is de telefonie binnen uw organisatie geregeld? Op welke manier wordt er doorverbonden? En hoeveel inzicht heeft u in het gebruik én verbruik? De ontwikkeling van het zakelijk bellen heeft de laatste jaren niet stil gestaan. Voorheen had iedere medewerker een vast toestel. Met de opkomst van VoIP (Voice over IP) veranderde de telefooncentrale. Steeds meer bedrijven ruilen hun hardware in voor software.

Wij zijn van mening dat de telefonie binnen iedere organisatie professioneel geregeld moet zijn: bellen, gebeld worden, eenvoudig doorverbinden en bereikbaar zijn. Het moet vanzelfsprekend zijn. Wat veel ondernemers vergeten is dat er veel waardevolle data voortkomt uit de telefonie. Hoe worden de gesprekken afgehandeld? Waar valt mogelijk te bezuinigen binnen uw abonnement? U heeft meerdere mogelijkheden voor inrichting van uw zakelijke telefonie.

Zakelijk bellen

“Steeds meer bedrijven ruilen hun hardware in voor software.”

Hosted telefonie

Met hosted telefonie, ook wel hosted IP telefonie of hosted telefooncentrale, wordt de fysieke telefooncentrale naar de cloud verplaatst. De voordelen van hosted telefonie:

  • Een vast bedrag per gebruiker per maand.
  • Onbeperkt op- en afschalen.
  • Optimale bereikbaarheid.
  • Integratiemogelijkheden.

Lees meer over hosted telefonie.

VoIP zakelijk

VoIP (Voice over IP) is de nieuwste techniek op het gebied van telecommunicatie. Simpel gezegd is VoIP bellen via het internet. Het grote voordeel voor u is optimale bereikbaarheid en kostenbesparing.

Callcenter Software

Door hosted telefonie is een callcenter mogelijk voor zowel grote als kleine bedrijven. In dit geval gaat het niet om een afdeling gevuld met bureau’s en bellende medewerkers, maar om een virtuele omgeving waarin uw inkomende en uitgaande telefoongesprekken worden behandeld.

Wij beschikken over de software om dit professioneel voor u in te richten. De grote voordelen zijn dat u meer inzicht krijgt in oproepen en afhandeling. De data die hieruit voortvloeit wordt automatisch aan u gerapporteerd, waardoor u gericht kunt optimaliseren.

Cloud-Contact-Center
hosted-telefonie-integratie-skype

Skype telefonie

Maakt u gebruik van Skype for Business? Via de Skype plugin komen er uitgebreide telefoniefuncties voor u beschikbaar. Hierbij kunt u denken aan snel en eenvoudig doorverbinden, het voeren van groepsgesprekken en van videogesprekken.

IP DECT

IP DECT is een interne draadloze communicatie oplossing die bedrijven en organisaties in staat stelt het bereik van hun spraaknetwerk uit te breiden. Het voordeel voor u is dat u de kosten van het gebruik van mobiele telefoons verlaagd.

CRM-integratie

Wanneer u beschikt over een CRM-systeem kunt u deze integreren in uw telefooncentrale. Wij ondersteunen vele CRM-systemen en leveren maatwerk. Een CRM-integratie zal resulteren in een efficiëntere werkwijze en hogere tevredenheid van uw werknemers en klanten.

Lees meer over CRM-integratie.

KPN EEN

KPN EEN bestaat uit mobiel internet, mobiele telefonie, hosted telefonie en vast internet. Allemaal in één. Het is een variant van hosted telefonie. De voordelen:

  • Eén voicemail, één telefoonnummer en één adresboek
  • Altijd en overal met elk device communiceren
  • Eén betrouwbare, toekomstbestendige communicatieoplossing
  • Optimale samenwerking door verschillende integratiemogelijkheden
  • Eenvoudig op- en af te schalen
  • Door eenvoud binnen de organisatie dalen de operationele kosten
zakelijke-telefonie-kpn-een

“We informeren u graag over de mogelijkheden voor zakelijk bellen.
Zullen we een afspraak plannen?”

Zakelijk mobiel bellen

Hoe goed bent u (zakelijk) mobiel bereikbaar? En uw medewerkers? Wilt u dat u en uw medewerkers altijd bereikbaar zijn tegen de voordeligste abonnementen? En daarnaast klaar zijn voor de toekomst met de nieuwste applicaties en ontwikkelingen? Hieronder leest u meer over de mogelijkheden die wij bieden.

Zakelijk mobiel

Zakelijk mobiel abonnement

Medewerkers die onderweg zijn naar klanten dienen te allen tijde goed bereikbaar te zijn. Bij Lagarde Groep bieden wij een zakelijk mobiel telefoonabonnement tegen een eerlijke prijs. Tevens kunt u rekenen op goede dekking en goede service.

Het stopt niet bij het afnemen van een abonnement, wij gaan verder. U wordt geïnformeerd over welke abonnementen geschikt zijn voor uw medewerkers. Wordt er juist veel gebeld of gebruik gemaakt van dataverkeer? Of kan er juist bespaard worden binnen dit abonnement? Wij leveren maatwerk.

Integreer uw vaste en mobiele telefonie

Tegenwoordig gaat de communicatie verder dan een vaste telefoon of mobiele telefoon. Het wordt gecombineerd (vast mobiel integratie). Door deze integratie bent u bereikbaar en belt u met één nummer. Ongeacht of u uw vaste toestel of mobiel gebruikt.

Er zijn meerdere voordelen wanneer u uw vaste en mobiele telefonie integreert:

  • Zichtbare telefonische beschikbaarheid voor collega’s.
  • Eén voicemail.
  • Alle functies zijn beschikbaar op de telefoon zoals wachtstand, doorverbinden et cetera.
voip-telefooncentrale-mitel-toestellen
“Is uw mobiele zakelijke telefonie al klaar voor de toekomst? Neem contact met ons op voor een maatwerkoplossing.”
video-conferencing-yealink

Videovergaderen

De moderne hulpmiddelen bieden nieuwe mogelijkheden voor het bijwonen van vergaderingen. Het is vaak niet meer nodig om fysiek aanwezig te zijn op een locatie. Iedereen woont een videovergaderging (ook wel videoconferencing) bij achter zijn eigen scherm.

Voorheen was videovergaderen alleen een optie voor grotere organisaties. Door de hoge kosten van de apparatuur was dit meestal niet aantrekkelijk voor kleinere organisaties. Door de jaren heen zijn er meer softwarematige oplossingen geïntroduceerd die videovergaderen voor iedere organisatie mogelijk maakt.

Bij Lagarde Groep werken we onder andere met het videoplatform Zoom. Dit platform, in combinatie met onze ‘vergadercamera’s’ zorgt voor een stabiele en betrouwbare omgeving voor videovergaderen.

Neem contact met ons op

Deze website gebruikt advertentiecookies. Door op 'Oké, sluiten' te klikken geeft u hiervoor toestemming. Kies ‘Instellingen wijzigen’ voor meer informatie of om uw instellingen aan te passen.
Annuleren